Walking in Emilie`s shoes. (Simen)

Jeg skal nu sette meg i Emilies sko, og pröve å tenke eller gjöre som henne. Jeg har valgt å gjöre noe som jeg trur er en drivkraft for henne,, nemlig Super Mario..
Emilie driver jo en del me spill, og spill design, desuten spurte jeg henne om hvilket spill som var hennes favoritt.
svaret ble Super Mario og Tetris..
Så jeg skal gjöre en scene ifra Super Mario 2, hvor Mario sitter i en sko.
Egentlig skulle jeg gjöre en kjempe detaljert tegning i kull og blekk, men å lage så detaljerte tegninger som Emilie klarer jeg ikke..
Teknikk på bildet er egg tempra, for jeg trur Emilie liker det bedre enn olje maling.

Kommentarer
Postat av: helene

Spännande!! Kan man inte göra nån slags performence? Leka "spela super Mario" Eller bygga ett tetris! Jag fick bara lite idéer...... Men äggtempera är också bra!

2011-02-01 @ 11:21:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0