OH CAROL 2.0

Ja. 
Jag erkänner.
Mitt förra inlägg, det tredje vänsterställda stycket, raderna fyra till åtta.
Lögn. Lögn, alltihop. 

Jag vet precis vad som ska göras med Carol.
Jag har vetat det hela tiden. 
Allt annat vore att ljuga. Både för mig själv, och, än värre - för er, allrakäraste klasskamrater.


Nå.
Ikväll har jag åkt bil genom Årjäng med Anne-Marie och Amanda. 
Imorgon ska jag ta tag i saker.
Och nu ska jag festa till det med tandborstning, litteratur och Evita Perón.



Ha. Ha. Ha. Så jävla rolig är jag.
Ibland.

Kommentarer
Postat av: Sebastian

Epic post, epic dude

2011-02-01 @ 00:17:32
Postat av: helene

Bra att du vet vad du ska göra! Gör det nu! Lycka till!

2011-02-01 @ 09:47:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0