Maria

Har experimenterat med färg och form. Just nu ser det ut att bli i akvarell. Har upptäckt att det är väldigt svårt att sätta sig in i någon annans tänk, särskilt när det är så annorlunda från mitt eget. Men tror att jag har hittat en idé som jag gillar, vet bara inte hur det kommer se ut rent konkret. Kommer att fortsätta att testa... Amanda läser detta medan jag skriver, så jag blir lite nervös. Hon sitter och fnissar konstant och det är en lite tryckt stämmning. En helt tyst sal och bara ljudet av mina fingrar som trycker på tangenterna.

//Jenny

Kommentarer
Postat av: helene

Det är svårt att sätta sig in i sitt och andras tänk..... men det är spännande, mycket spännande!!

2011-01-22 @ 10:30:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0