Jennys skor 2

Nu har det börjat att falla på plats och jag är jätteinspirerad.
Egentligen vill jag inte vara här nu utan vara hemma och fortsätta med allt det som jag har dragit igång med hemma.
En del som jag tycker lysande uppslag.
Ett verk i texil har redan en titel : "Less is more".
Den har jag stora förväntningar på redan nu - innan motivet har hittat mig.
Ett annat verk i miniformat kommer, vet jag redan, att bli jättefint för motivet har redan fallit på plats och dess komposition i totala bilden blev jättebra.
Nu är det skitkul att hoppa runt i Jennys skor! / Maria

Kommentarer
Postat av: helene

Men va underbart! Det behövs en del vånda för att komma till ett tänk som man gillar! Och den tankeprocessen är minst lika viktig som görandet. Håll farten uppe nu!

2011-01-25 @ 09:37:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0