Att gå i Jenny Olssons skor...

...är inte lätt när man själv har stora fötter :S
Mycket tänk i den här uppgiften. Länge.
Det finns många likheter mellan oss fast det kanske inte Jenny tycker. Vi är lika fast vi är lite tvärsom.
Vi är båda florister t.ex. :) Vi ritar små figurer båda två fast hennes har mer kött på benen än mina och hon är skolad i serier. Vi tycker båda om Kandinsky och Tim Burton och jag tror faktiskt att vi är lika tokiga. Jenny gillar Armstrong och hon spelar ju trumpet själv. Svart/vit, en ruta, skär, skogsgrön och röd.

Vad blir det för konstverk av detta då?
Några skisser och lite sytt samt något knåpat med en näbbtång. Kanhända att något liknar 3D och ljud ska det vara.
Eventuellt kommer det lite bilder senare när jag hittat min kamera.
Att gå i Jennys skor är lite roligt.
ha det gott/ Maria Andersdotter


Kommentarer
Postat av: helene

Fantastiskt att höra ditt tänk så här i skrift!! Gillar och du verkar vara nåt på spåret!! Jag ser fram eot redovisningen av detta om två veckor! Men vad har hänt med bloggen... Ser ut som en floristkurs ;-)

2011-01-22 @ 10:28:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0