Anne-Marie & Sebastian

Förre veckan klottrade jag väldigt mycket, precis som jag skulle få fram något Sebastian och Anne-Marie liknande, jag fick väl några idéer, men fick mest panik. Dåligt med panik tycker jag.
Jag tänker väldigt mycket, hela helgen gick ut på att tänka. Det är väl väldigt bra om man känner att man kommer någon vart eller ännu bättre, får en idé. Det gick väl inte uruselt med mitt tänkeri, fick några idéer främst genom Sebastians inlägg om vad han gillade för konstnärer och stil. Med Anne-Marie tänker jag fortfarande på en sak hon nämnde när vi hade vårt trevliga samtal härom veckan, men vet inte hur jag ska bära mig åt. Jag hade nog velat kombinera båda två och var rätt säker på att jag skulle göra det fram till igår. På söndagar tänker man extra mycket, kanske är det där problemet ligger- inget tänk, bara gör! Var det inte det Helene sa den första veckan här på Kyrkerud? Mycket bra sagt, kom jag på nu, ett halvår efteråt. Vilket fall som helst måste jag se fler alster av både Sebastian och Anne-Marie och gå emot mina snabba fingrar och impulser och göra det så noggrannt och stilrent jag bara kan.
// Amanda

Kommentarer
Postat av: helene

Jag gillar din idé att samanföra båda! Tänk gärna på andra tekniker och metoder om du fastnar!!! Kanske alla skisserna!! Noga ordnade men ändå oordning.... Installation av alla skisser, pappersflygplan? Eller jag vet inte, bara gör! Kram och ingen panik

2011-01-25 @ 10:00:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0