Hej målerilinjen!



Hej Målerilinjen!

Nästa vecka kommer jag till Kyrkerud — då ska vi ha en veckas illustrationsworkshop som uppstart till ert sagoprojekt. Jag hoppas att ni är peppade på att arbeta med bild i förhållande till text, ett högt tempo och ett öppet samtal om era arbeten.

När vi ses på måndag morgon skulle jag tycka att det vore roligt att få veta lite mer om er — vad ni är intresserade av och vartåt ni strävar. Jag vill att ni tar med er:
  • Något som symboliserar ert arbete eller förhållningssätt (helt öppet för tolkning)
  • Något som inspirerar er
  • Ett arbete ni har gjort under året som ni är särskilt nöjda med
Bästa hälsningar Alexandra



PS. Här har jag besvarat samma frågor för att presentera mig själv eftersom jag ska resa med lätt packning:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0