Eget projekt - Anna

Hej, jag kände att jag ville skriva lite här jag också. Jag har nog hållt på med lite olika saker under våra veckor med eget arbete men det jag hållt på med mest är nog oljefärg och min målning av en hund! Den är snart klar och tyvärr kan jag inte jobba klart med den i helgen eftersom jag glömde ta ut den från skissrummet och nu under helgen är det låst där. Såna missar man kan göra!
Andra småprojekt jag har pysslat med under dom här veckorna är att måla vykort i akvarell, lite julkort och lite experiment. Jag har inte hållt på med akvarell så speciellt mycket men nu tycker jag att det är rätt kul och det kan bli rätt fina saker :D
Nästa vecka är sista veckan på höstterminen och många har redan hunnit åka hem, för min del åker jag inte hem för än på torsdag men det gör inget för då hinner jag ju bara göra mer saker här på skolan innan jul :D
Ha det bra till vidare!
/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0