nu är jag hemma m Maria och vi har deuckir lite vin och diskuterat vad och hur detta projekt ska bli av för mig.. i särdeleshet!!

Ja det är inte enkelt med denna blogg, men det är ju en del av uppgiften, så pliktskyldigt tänker och tänker och tänker jag. Hur skall Sebastian och Amanda och jag, Anne Marie får skor till att passa och bli en bärande kraft till att gå vidare i livet .. i världen .. Ångest laddad men ju också i en relativ sen natttimme en rolig utmaning..
Mina skor är helt omaka .. men egentlig ganska komfortabla och njutbara.. ..
Har bestämt m Amanda att hon kommer hem till mig på torsdag.. så kan vi kanske testa lite varandras skor.. teoretisk i alla fall..
god natt..
jag sätter skorna vid sängens fotända ocg drömmar sött.. hoppas jag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0