Kerstin

Kerstin, Kerstin, Kerstin.... Vem är hon? Jag funderar frenetiskt, men jag kommer inte så mycket längre än Edvard Munch, textil, tovning, betong, akryl, natur. Det behöver snackas mer helt enkelt. Jag behöver prata mer med henne och säkert hon med mig också. Idag är hon inte här än, så det blir förhoppningsvis imorgon?
De idéer som slagit mig hittills har än sålänge inte slagit till så hårt, men det kanske blir tovning eller gjutning av betong. Troligtvis med utgångspunkt från naturen. Har börjat måla lite med akryl också, bara för att börja med något. Det blir lite norska berg, lite norskt vatten... Mycket blått och turkost får det bli, Kerstin har ju avslöjat dessa som sina favoriter.
/Lisa

Kommentarer
Postat av: helene

Vänta inte! Och välj inte! Är mina tips.... slå ihop ull, betong och blått så har du det! Sen kommer resten av sig själv, och prata kan du göra sen när hon kommer tillbaka. Lycka till och kör igång så kommer det, lovar!

2011-01-25 @ 09:54:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0