Folac Prosjektet

Hei Hei! Jeg har drevet og lurt på hvilket av de 3 temaene jeg skulle ta og har da havnet på Klima. Etter å ha gjort litt bakgrunds søk på FN's Cancun treff , pluss div avtaler som de har diskutert på det møtet, legger jeg merke til at kravene de har satt mot utslipp kan være mye strengere. For det de har satt opp som krav nå er ikke godt nok for jordas fremtid. Det virker som små pussling i forhold til det vi faktisk burde/kan gjøre med tanke på all utslippene vi gjør idag.

Har klart å se for meg hva jeg kan lage, blir et bilde, om det blir i form av maling eller fargeblyanter får vi se på og om jeg får det til får vi også se på hehe :P

Tudeloo, Camilla Aimee :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0