Måndag

Nu har jag tagit reda på lite mer kring Folac och vad det egentligen handlar om. Jag skrev ju i mitt tidigare inlägg att jag ville göra något som handlar om samarbete. Men nu när jag har satt mig in lite mer så har jag valt att arbeta med frågan kring medborgarinitiativet. Det handlar ju på sätt och vis om samarbete men även om den "vanliga" människans åsikt. Medborgarinitiativet handlar i stort sett om att en grupp människor som bor i ett EU-land kan komma med åsikter till de större makterna.

Min nuvarande tanke är att göra en liten bildserie som handlar om den lilla människans vilja till att utrycka sina åsikter. Nu ska jag skära till lite golvpapp och grundera sen ska jag fundera lite mer på min idé...
Karin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0