Walking in my shoes

Har spenderat de sista timmarna med att dansa runt bordet där min målning ligger till tonerna av Depeche Mode. Ibland kan man glömma bort hur otroligt bra de är. Eller jag glömmer det iaf.
Amandas 'tips', förutom illustrativa handgester, var; ha roligt och tänk inte. Roligt har jag absolut haft, speciellt när jag dansade som bäst och en huskamrat smög sig in i köket där jag höll till och skrämde skiten ur mig. Kom in i målartransen och gick verkligen in i tavlan och glädjen av att se färgen flyta ut över underlaget.
Nu är klockan kvart över läggdags för länge sen så jag borde sluta skriva.
Om det skulle vara så att jag kommer för sent imorgon så beror det på att jag inte kommer ihåg min pinkod till mobilen, som för övrigt är min väckarklocka. Jag har skaffat ett substitut till väckarklocka dock, en fin huskamrat som ska knacka på min dörr och väcka mig. Troligtvis kommer han ihåg det, men vi får se imorrn.

Här kommer en bild på mina två projektkamrater, Anne-Marie och Amanda

afaf


Kommentarer
Postat av: Amanda

Vilken fin bild på mig och Anne-Marie!

Tänkte väl att mina handgester kunde hjälpa dig på traven :)

2011-01-29 @ 20:26:38
Postat av: Juni

Jag vet inte riktigt hur jag hittade din blogg, men jag är glad att jag gjorde det :D. Prenumererar nu på din blogg på BlogLovin'!

2011-05-08 @ 11:22:19
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0