Jenny update

färg planering+skiss (klikka för wip digitalbild)

lycka till med Svorsken+konstig skrivning!

Efter att a sett vad Jenny gjör på hennes deviantart sida valte jag att måla en fantasy bild  i photoshop eftersom hun verkat att ha en interesse for dette,  jag har också provat meg lite på att måle med aquarelle ock fått lite hjelp av jenny för att se hur hun arbetar TYP. siden det er det hun har jobbat mest med efter hun starta på kyrkerud.
har upptecker att jag har ett sett att gjöra digitala teckninger på som inte är som jenny, men veljer att fortsetta på det mitt sett endå, for at jeg vil bli klar med bilden innan redovisnings tid.
Jenny har sagt at hun tycker om mycke "små blommiga detaljer" så jeg tenker att legga dit en hel masse stuff.
+ er glad jag blev satt ihop med Jenny, for att måla digital er noe jag tycker är kul men seldan veljer att anvenda min tid til.... dessutom er aquarelle også kul
//Lars

Kommentarer
Postat av: helene

Det verkar som akvarell och digitalt bildbyggande har vissa släktskap? Är det lagren? Transparensen? Eller vad är det? Spännande att se din digitala bild växa fram! Blir nyfiken på vad det är som du menar med att ni gör era digitala bilder på olika sätt! Vad är det som särskiljer ditt och Jennys sätt? Det ska bli spännande att vara med på redovisningen.

2011-01-25 @ 09:52:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0