Fotoundervisning, igen.

De flesta sitter, några står, och lyssnar på vad Nicklas säger om kameror, ljus, vitbalans, paraplasker, inställningar. 55 är ett viktigt nummer. Och stativ är ett absolut måste.
Det är ungefär en och en halv månad kvar tills att mina arbetsprover ska vara inne till konstfack, och jag är lite stressad. Eller inte så lite, mycket är väl ett bättre ord. Igår gjorde jag ett schema som jag ska försöka följa för att inte bli distraherad. Vi får väl se hur det blir.

Angående 'walking in your shoes' så har jag tänkt, Amanda är väl "enklare" än Anne-Marie men jävlar vad svårt det ska vara. Jag började ju med mina streck/fyrkanter i all randomness för att få till något oplanerat visst det blev något oplanerat som blev något till slut, men särskilt Amanda är det ju inte.

Sen har jag nästa slut på snus också, mycket illa. Hoppas att det inte tar slut innan jag når Årjäng och lyckas införskaffa mer. Snuset är min snuttefilt. En mycket bra snuttefilt som smakar gott och ger mig en fin känsla.

Tid, tid, tid. Den finns ju, det är ju bara att jag ska prioritera rätt. Vilket inte är det enklaste. Har insett att jag måste nog se mer av vad både Amanda och Anne-Marie har gjort innan, för att kunna genomföra projektet på ett bra sätt.

age









Kommentarer
Postat av: anne marie lindberg

ja och nej.. det är verkligen inte enkelt och jag förstår din vånda med att vara i mina otydliga och tyvärr något oprövade skor.. känner att skavsåren blir större och större...hoppas dock att hitta en sätt att få skorna att passa mig tillräckligt och även att du hittar en tolkning som gör dig lite (i alla fall) nöjd med detta projekt!! Kram från en som går i omaka skor!!

2011-01-24 @ 11:38:27
Postat av: helene

Lite vånda är bra, men inte för mycket!! Kanske är målet för högt satt? Det är inga absoluta sanningar ni ska komma fram till! Det är en variant av något.... Men samtidigt gillar jag ert allvar! Ni tar det på allvar! Det är bra! Trampa på och ta en genväg emellanåt.

2011-01-25 @ 10:08:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0