"GOD MORGON KAMRATER!"

Så är vi i slutet av projektet. Det börjar bli dags att ta av sig Marias stora, färgglada skor och hoppa tillbaka i mina egna. Det har varit roligt att jobba med (som) Maria. Vi har pratat en hel del och själva tänkandet bakom resultaten är det som givit mig mest. Vi har pratat om det mesta och ingenting. Hittat likheter och olikheter. Senast idag märkte vi att ranunkel ligger oss båda nära hjärtat. Hon är väldigt inspirerande och jag ska nog fortsätta vandra bakom henne ett litet tag till.
Om man ser på resultatet så hoppas jag att man både ser Maria och Jenny. Min version av Ållga ser ut som något jag skulle kunna ha gjort utanför detta projektet. Men för mig är det inte bilderna isig som är det viktiga. Utan tänket bakom, Marias idéer och framför allt sätt. (Som jag nämnde i ett tidigare inlägg.)
Något annat som är intressant är att se hur Maria har tolkat mig, vad hon har valt att fokusera på. Att det skulle vara hur jag slänger skräp hade jag aldrig trott...
//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0