Vårutställningen 2010 på Kyrkerud!

















 













 




Nu är det slut, och målerilinjen 09-10 säger hejdå! :) Det har varit ett underbart år, och jag tror jag talar för alla när jag skriver det. I helgen var det vårutställning här på Kyrkerud, och samtidigt så firade vi 40 år!
Jag har sprungit runt lite och fotat lite av själva utställningen, där alla på hela skolan har varit med och ställt ut, och anordnat själva utställningen. Det har varit jättekul, och här får ni se lite av resultatet :)

Allt allt allt är inte fotograferat, bara en liten del av allt som var med på utställningen, men ni får i alla fall ett litet hum om hur det kan se ut på Kyrkeruds vårutställning!

 

/Sofie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0